Το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο

Όταν ανεβάζουμε περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ο χρυσός κανόνας είναι να αναφερόμαστε πάντα στα οφέλη και όχι στα χαρακτηριστικά τους.

Ποιο όμως είναι το όφελος που πραγματικά θα τους πείσει να γίνουν πελάτες μας; Κάντε το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο!

 Το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο

Έστω ότι για να προωθήσουμε ένα προϊόν μας, επιλέγουμε για την αντίστοιχη ιστοσελίδα μας τον παρακάτω τίτλο:

"Πώς θα εξισορροπήσετε το ζάχαρο στο αίμα σας με φυσικό τρόπο"

Μας φαίνεται ότι είναι σωστό, αλλά δεν είναι δυστυχώς.

Το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο, σημαίνει: Θα ξυπνούσε κανένας ποτέ το πρωί χτυπώντας το μέτωπό του και λέγοντας... 

"Πωπω! Πρέπει να εξισορροπήσω το ζάχαρο στο αίμα μου με φυσικό τρόπο!"

Μάλλον όχι!

Αυτό που θέλουν όλοι είναι να αποφύγουν τις συνέπειες του ζαχάρου. Αν ξυπνούσε κάποιος το πρωί και σκεφτόταν το ζάχαρό του, θα χτυπούσε το μέτωπό του και θα έλεγε:

"Θεέ μου, θα έχω συνέπειες κάποια μέρα άραγε;"

Πρέπει επομένως, αφού καταγράψουμε τα θετικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, να περιγράψουμε τα αντίστοιχα οφέλη και στη συνέχεια να κατεβούμε πιο βαθιά, στο συναισθηματικό επίπεδο κάλυψης των αναγκών των πελατών μας.

Ας δούμε ένα ακόμα παράδειγμα

Μία εφαρμογή "Διάβασέ το αργότερα" κρατάει τις πληροφορίες που θα ήθελε να διαβάσει ο πελάτης, όταν αυτός δεν προλαβαίνει εκείνη τη στιγμή, για να τις διαβάσει αργότερα, όταν θα έχει χρόνο.

Το όφελος επομένως είναι ότι ο πελάτης δεν χάνει τα δεδομένα που χρειάζεται όταν βιάζεται. 

Η συναισθηματική ρίζα είναι: Μην αγχώνεσαι από την υπερπληροφόρηση και τη βιασύνη σου. Θα είσαι πάντα ενημερωμένος, για όσα είναι σημαντικά για τη ζωή και την καριέρα σου, χάρη σε αυτή την εφαρμογή!

Πούλα με οφέλη, υποστήριξε με χαρακτηριστικά

Αφού πρώτα στοχεύσουμε στο συναίσθημα και ξεσηκώσουμε την επιθυμία, έρχεται στη συνέχεια η στιγμή να απευθυνθούμε στη λογική. Η στιγμή που πρέπει να αναπτύξουμε τα σημαντικά και καινοτόμα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας ή των υπηρεσιών μας, ώστε με λογικά επιχειρήματα και αριθμητικά δεδομένα να πείσουμε τους πελάτες μας και να φτάσουμε στην πώληση.

 

Πηγή: https://copyblogger.com